Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 31, 2011

Site ku dilanda banjir..

As Salam kwn2..sejukkan sejak 3,4 arini..tue la kite tazkirah pg2 nie,byk sgt kite lakukan kemusnahan & kerosakan dimuka bumi nie..so ingatlah,setiap kejadian yg Allah swt ciptakan pasti ada hikmah disebaliknye..ini semua adelah peringatan supaya kite sentiasa mengigatiNye..mengerjakan segala Amalan..kite selalu mengeluh apabila ditimpa kecelakaan @ bencana..tp pernah ke kite ingat,ape yg kite telah lakukan sebelum tue??..so amek iktibar pd segala yg berlaku..byk2kan beristigfar..semuga Allah sentiasa memelihara kehidupan kite semua didunia & diakhirat..
last but not least,..korang tgk la pic site photo aku nie..aku sentiasa update progress work kat site aku nie..tp arini aku g...access road aku da collapse..truk dibawa arus sungai yg deras..



No comments:

Post a Comment