Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 12, 2011

Kawen..Kawen..Kawen..

selamat petg semua blogger diluar sane..s0 bikin ape arini?..da beberapa hari da x tulis ape2 kat entry aku nie,bukan ape..bz la 2,3 arini..ade dismantle bridge d gemas..so kena ikot bos,stay kat site smpai mlm..selamat la "en bodyguard" ade..uhuh..leh ngintai2 si dia..hehehe..entry aku diptg yg xberape nak ade mood nie..aku ngantuk sbnarnye nie..smlm blik lewat sgt,aduh!!...kawenn..kawen...kawen..hehe..
this entry aku nak share ngan korang coz umur aku tahun nie da nak masuk 29thn,wlpun lmbt lg..tp when masuk ke new year,automatic umur pun bertmbh lg sethn..hehehe..nak bercerita psl kawen nie,dulu kocik-kocik selalu ke main kawen-kawen..hehe..leh dkatakan anak jiran aku tue aku da kawen..itu mase kecik2..xtau ape2 lg..tp bile da besau nie,jiran2 n sedara mara sibuk tanye bile aku nak kawen,bkn xnak kawen la makcik2..pakcik2..n jiran2 tetingkap ku..lom smpai jodohnye sy nie..kalo ade nanti insyaAllah,sy sendiri akan g menjemput..hehe
mybe disebabkan aku nie anak bongsu,ibu aku xpernah tanye bile nak kawen..akak n abg aku pun same..tp stat akhir tahun lps,tibe2 ayah aku ckp ngan aku.."rumah kite da nak dkt 10thn xde kenduri kawen lps akak ko kawen aritu.."..waaaaa...waaaa...bapakku nak suruh aku kawen ler tue..hahaahahha..aku just senyum jer pas ayah aku ckp gtu..uhuh..nanti kalo ade kad kawen aku,nanti aku jemput korg dtg yer..uhuh

Diriwayatkan oleh Abdullah Ibn Amru ra. bahawa baginda Rasulullah SAW pernah bersabda yang bermaksud : "Dunia ini ialah perhiasan dan sebaik-baik perhiasan dunia itu ialah wanita solehah". (Hadith ini adalah hadith sahih riwayat Muslim No. 1467 dan Nasaie, Ibn Majah dan Ibn Hibban serta lain-lain).




Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

  1. terbaik..seindah hiasan adalah wanita solehah..semoga dipertemukan dengan jodoh yang baik akhlaknya,beragma..dan yang penting mentaati perintah Allah..gud luck ea..=)

    ReplyDelete