Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 16, 2011

Bila Ikatan Termetri antara Aku dgn Si Dia


Salam Hari Lebaran & 1 Malaysia;

Arini merupakan ari Hari Malaysia,tp aku bekerja coz nak bg back up leave kawen nanti..uolls uat pe tue?maseh tido @ bersiap2 nak g mengukur jalan ke open house?uhuh..berhati2 dijalan raya..bg kaum2 adam diluar sane,dont forget arini ari jumaat,so bersiap2 la uat amalan wajib k..

entry nie utk hari pertunangan a.k.a engagement day aku aritu.

date : 01.09.2011 (thursday)
venue : kg umbai.
Pasangan yg disygi : mohd dasuki

pg2 aku da bgn ciap2 pas solat subuh..kemas2 umah,kuar kan semua pinggan mangkuk yg nak digunakn utk majlis ku nanti, semua berkerja keras membantu..almaklum la,actually aku ni d ketegori lmbt kawen ckit..heheeh..so anak2 buah aku da besau2,so da lame xde majlis besau gnie..so bebedak semua seronok menolong..
kul 9pg aku da stop tlg kemas,coz mak andam aku a.k.a Cik PN Airiena (touke butik delima andaman kat jasin) dia mem aku mase sek men. da pesan siap awal..bekfes etc..aku nie memandangkan bru pas raye..aku da menelan pelbagai jenis kueh,ketupat selagi dihidangkan dimeja..so badan..cukup la byk lemak2 tepu yg x terbakar..iyer2..aku sengaja simpan utk musim sejukk..uhuh..oleh itu,pg tu aku xbekfes..siap berkoset bagai aku..bg menampakkan ke sliman aku ni..uhuh..sesak napas mak oi..
area kul 9.30pg,mak andam aku pun smpai..sesat kata ko..uhuh..xpe2..awal lg lor..dia bwk 2 beg besi..berisi brg2 make up gamaknye..ape lg,start la dia menconteng pelbagai bahan2 lukisan ke muka aku..uhuh..kul 1030pg,siap..sgt santek oulllsss..nak tgk??..nak.nak..nak..


aku tgk sendri pun terkezut..aku kah??hahha..tunang dasuki ke nie?uhuh..aku tgk byk sgt camera,so aku jd lupe diri jap..hahaha..pelbagai posing aku pose..aksi batman je aku x uat aritu..hahahah..nie hantaran bg pihak perempuan utk pihak lelaki...


Ini hantaran dr pihak lelaki:



A few pic for that day..have r nice day!..dont gaduh2 k..:)











No comments:

Post a Comment