Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

Tengku Kudin..oo..Tengku Kudin..

Assalamualaikum n Ohayo n Vanakem n chou san everyb0dy..:)

mesti korg tertanye2 sapekah tengku kudin kan?bf aku tengku ke?raja mane?kaya ke?hahahaha...
dia adelah seekor kucing saje..yg dberi name K..so aku pgl dia tengku kudin bg memanjekan nye lg..hehe..nak tgk sape dia kudin nie?.hhaaaa...nie dia...
photo dia yg terlatest  skali..






photo nie diamek pas aku blik koje sabtu lps..aku carik2 dia rupe2nye dia kat celah pasu bunga ibu aku..korg tgk la,da la gemuk ade ati nak lepaking dlm pasu bunga yg kocik tue..hahaha..



selamat berhibur la yer...semoga arini lbh baek dr smlm...gambate!

No comments:

Post a Comment